Veelgesteldevragen?WIJ STAAN VOOR JE KLAAR!

De meeste Veelgestelde vragen zijn al een keer gesteld. Sommige ook al vaker. De meest gestelde vragen aan onze specialisten en de bijbehorende antwoorden zijn hieronder te vinden.


Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem dan gerust contact met ons op!

Algemene vragen

Veelgesteldevragen: Antwoorden op uw vragen over verpakking

"Veelgesteldevragen over verpakkingen en verzendopties met een afbeelding van diverse verpakkingsmaterialen"

Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?


2M Verpakking


Wethouder Beversstraat 48
7543 BL Enschede [NL]
Telefoon: 0642710161

KVK: 92758371
BTW: NL004977795B47


ING Bank
IBAN: NL 19 INGB 0104 3600 38

Hoe plaats ik een bestelling?

Het plaatsen van een bestelling bij 2M Verpakking is eenvoudig.
Zoek de artikelen die je wilt bestellen en voeg deze toe aan jouw persoonlijke winkelmandje. Alles in het winkelmandje gestopt wat je wilt bestellen?
Geef de adresgegevens op en kies gemakkelijk uit een van onze betaalmethoden.

Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?

Alle prijzen op onze website (producten, verzendkosten en betaalmethoden) zijn vermeld in euro’s en inclusief BTW.

Versturen jullie ook samples?

Het is mogelijk om samples aan te vragen. Neem hiervoor contact met ons op via e-mail.

klantenservice@2mverpakking.nl

Bestellen & Betalen

Krijg ik een orderbevestiging van mijn bestelling?

Direct nadat je de bestelling in onze webshop geplaatst hebt, ontvang je van ons een ontvangstbevestiging op het opgegeven e-mailadres. Deze bevestiging krijg je ook wanneer het product of de producten op dat moment helaas niet leverbaar zijn. In dat geval nemen we binnen enkele uren telefonisch contact met je op.

Verzending & Levertijd

Welke betaalopties bieden jullie?

2M Verpakking levert direct uit eigen voorraad. Hierdoor kunnen we de levertijd kort houden. Op werkdagen voor 16:00 uur besteld = dezelfde werkdag verzonden!

Wat zijn de bezorgopties?

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

In de meeste gevallen is het mogelijk om je bestelling af te halen bij ons op magazijn.

De bestellingen van 2M verpakking worden verzonden via verschillende transporteurs, afhankelijk van de bestelling.

- PostNL
- DPD
- DHL

PostNL wordt ingezet voor de meeste bestellingen in onze webshop. Over het algemeen kun je er bij PostNL vanuit gaan dat je bestelling de eerstvolgende bezorgdag na bestelling bij je wordt bezorgd.

Retourneren & Klachten

Ik wil een bestelling retourneren, kan dat?


Niet tevreden over de geleverde artikelen? Neem dan binnen 2 (werk) dagen contact op met onze Customer Support via e-mail      

           ( klantenservice@2mverpakking.nl ) 

. Voor retourzending van bestelde producten hanteren we de volgende procedure:

- Uitsluitend onbeschadigde en ongebruikte artikelen in de oorspronkelijke verpakking kunnen worden teruggestuurd.
- Schrijf geen adres of andere teksten op de dozen, plak ook geen stickers op de verpakking.
- Vul het retourformulier in en stuur deze via e-mail naar onze klantenservice.
- Je aanvraag wordt binnen vier uur behandeld door onze klantenservice, je ontvangt een e-mail met verdere informatie rondom je retour.
- Wanneer we de retourzending onbeschadigd hebben ontvangen wordt het bedrag binnen maximaal 7 werkdagen gerestitueerd op jouw bankrekening. Vermeld het IBAN-rekeningnummer duidelijk op het retourformulier.
- Verzendkosten worden niet door 2M verpakking terugbetaald.

Ik heb een klacht over mijn bestelling, waar kan ik terecht?

Heb je een probleem met je bestelling, heb je een klacht over het geleverde of een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan contact met ons op.
Onze kundige klantenservice zit elke dag voor je klaar en kijkt graag met je mee naar een oplossing voor jouw situatie.

Privacy policy

OK
unsplash